De beste tips

Nachtmerries

#1. Salieplant helpt tegen nachtmerries

Koop een Salieplant. Pluk er een takje af en zet die in een glas water naast je bed. Pluk er voor het slapen gaan een blaadje af, vervrommel dat zodat de sappen gaan geuren en snuif die stevig op. Ik ben al bijna een jaar vrij van een nachtmerrie!! Elly
Nachtmerries

#2. Minder nachtmerries met citroenmelisse thee

Citroenmelisse thee drinken. Je koopt het gedroogd bij de reformwinkel en je zet er s' avonds een pot thee van. Ongeveer twee eetlepels op een pot. Zeker een kwartier laten trekken. Drinken met honing versterkt de goede eigenschappen. Het kruid werkt rustgevend en opbeurend. Ook krijgt men vaak positieve dromen erdoor. Nul komma nul bijwerkingen dus 100 procent veilig.
Nachtmerries

#3. Nachtmerries voorkomen

Bij nare dromen moet je het van je af proberen te zetten en aan iets leuks denken. Wat je ook kunt doen is een glaasje warme melk drinken dit helpt tegen stress. Geloof me ik spreek uit ervaring. Als je er in bed niet uit komt is het ook goed om even uit bed te stappen, het licht aan te doen en even iets anders te doen om je gedachtes af te leiden.

De nieuwste tips

Nachtmerries

Nachtmerries en warme melk

Ik vind nachtmerries echt heel erg vervelend. Ik merk aan mezelf dat ik nachtmerries krijg, wanneer ik teveel stress ervaar. Dat vind ik zeer vervelend en daarom kies ik ervoor om voor bedtijd rust te nemen. Dit doe door een lekker warm glaasje melk te drinken en mij niet druk te maken over alles. Op die manier merk ik dat het veel makkelijker word om alles van mij af te zetten. Ik heb zelf dan heel veel minder last van nachtmerries. Het is zeker aan te raden om uit te proberen wanneer je zelf volop last hebt van nachtmerries.