De beste tips

Kotsgeur

#1. Mijn ervaring met kotsgeur uit stoffen bank verwijderen

Ik had last van een braaksel geur op een stoffen bank. Had de hoes al uit gewassen maar de geur bleef aanwezig. Toen heb ik de volgende tip van iemand toegepast: ''Waarschijnlijk is je bank nog nat en is de luchter er ingetrokken. Als het gedeelte droog is dan waspoeder of koffie erover heen strooien . De volgende morgen de boel opzuigen''. Dit werkte erg goed, merk nu niets meer van de vieze geur
Kotsgeur

#2. Probeer soda eens!

Goed met soda op te lossen. Als de stank blijft hangen is er gewoonweg sprake van braaksel stukjes of ingetrokken vocht van braaksel dat niet verwijderd is. De geur kan nergens anders vandaan komen. Nogmaals wassen is dan wel een aanrader.
Kotsgeur

#3. Wasmiddelpoeder

Strooi een paar keer wasmiddelpoeder over de vieze plek waar het braaksel gelegen heeft en spoel het vervolgens weg met water. Herhaal dit een paar keer en dan zal je zien dat de geur vanzelf uit de ruimte trekt.

De nieuwste tips

Kotsgeur

Spuuglucht uit bankstel

De vlek inwrijven met schoonmaakazijn hiermee verdwijnt de vlek in principe ook de geur. Als de geur nog niet helemaal weg is, strooi dan wat soda op de vlek. Wrijf het er goed in en laat het ongeveer een uurtje intrekken. Zuig vervolgens met je stofzuiger de soda weg.