Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

vriendschap

hallo allemaal, ik zit in de 2e klas en ben betse vriendin met Sofie sinds de 1e. In de 1e klas waren we echt betsies en deelden we alles. In de vorige zomervakantie hebben we ook veel samen gedaan. Maar na de zomervakantie kom ik erachter dat ze steeds meer voor me verzwijgt en smoesjes verzint als ik wil afspreken met haar. Toen laatst had ik haar voor een vrijdagavond gevraagd om af te spreken. Eerst zei ze ja, maar na school kreeg ik een appje dat ze niet mocht van haar ouders. Maar ik zag op haar snapchat die vrijdag dat ze savonds met een oude vriendin ging logeren.... Wat moet ik doen? Moet ik gewoon doen alsof er niks is of er wat van zeggen

LiekeWeetRaad

2

Gewoon zeggen wat je denkt. Als je er mee blijft rondlopen heb je daar alleen jezelf mee. Gewoon zeggen want als ze dit doet is eigenlijk geen goede vriendin...

1

Hee dit heb ik zelf ook mee gemaakt nu is alles gelukkig opgelost door het recht in haar gezicht te vertellen en als ze er niet mee eens is moet je het negeren want dat is ze geen goeie vriendin en ff een tip nieuwe vrienden maken die zijn er genoeg x

0

Login om een reactie te geven: