Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

Atopische exzeem op de hoofdhuid

Schilferige hoofdhuid oma weet raadt: Ik zit al meer dan een jaar met atopische exzeem op de hoofdhuid. Ik moet elke avond al een jaar lang 2x mijn hoofd insmeren met cortisonecreme. De jeuk blijft, en ik word er echt depressief van, ik kan amper nog onder de mensen komen. Indien ik dan s'anderendaags s'morgens mijn haar was om het vet er uit te wassen, begint die verschrikkelijke jeuk opnieuw. Ik heb al verschillende andere dingen geprobeerd, en ik zie het eerlijk gezegd op die manier niet meer zitten! Ik zou u zo dankbaar zijn moest u mijn hulp zijn! Dat ik van die jeuk en korsten op mijn hoofd af geraakte! Dankuwel bij voorbaat!

Goedele

5

Hallo Goedele, wat wij hebben uit gevonden is zoethout wortel kopen die in kleine stukjes snijden en thee van trekken, af laten koelen in de koelkast bewaren als je over hebt met een watteschijfje en water je hoofdhuid schoonmaken daarna de zoet hout thee ook met een watteschijfje op je hoofd huid smeren en dat dagelijks herhalen. Geen jeuk meer. We weten alleen niet als je er mee stopt of het dan juist erger word of weg blijft. Mijn man heeft zo een stuk beter leven want jeuk daar word je gek van DA verkoopt zoethout wortel. Succes!! Laat eens weten of het ook helpt bij jou! Groet Willeke (kabouter )

0

dactakort helpt bij mij heel goed tegen exzeem juik verdwijnt maar komt weer terug het gaat niet over.

0

Hartelijk dank voor de revieuws! Ik heb de zoethoutwortel geprobeerd, en is inderdaad heel goed tegen jeuk! Fijn om me te helpen!

0

Dactacort gebruik ik al! Maar toch hartelijk dank voor de hulp! Groetjes, Goedele

0

Ik smeer twee keer in de week mijn haar in met baby olie de jeuk is weg maar heb wel heel veel schilvers op mijn hoofd als ik er aan komt dan is het of het sneeuwt dus maar het jeukt niet meer en ik gebruik ucerine shampo en dat help wel ik heb geen korsten meer op mijn hoofd huid.

0

Login om een reactie te geven: