Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

eczeem die altijd terug komt

ik heb al 2 jaar eczeem en k ben maar 14 jaar ik heb eczeem op mijn wang en aan mijn haar en aan mijn oogleden (vervelend) ik ben veel naar populaire gezichts dokters geweest en hebben veel dingens meegegeven ik ben minstens in een jaar al 500 euro weggegeven maar sommige holpen voor 1 keer en kwam terug! nu in de winter komt dat vaak terug en is dat zo vies en egt verslavend om te jeuken!! en in de herfst gaat dat weg op dit moment dus bijna lente is dat terug aan mijn wang rood aant worden en jeuken aan mijn haar is het nu droog en is er gellukig niks (want dan denken mensen dat ik luizen heb omdat ik aar veel aan jeuk!) en in de zomer is dat egt fel ik durf niet meer zelfs op straat te gaan frown-emoticon frown-emoticon egt verelend help aub wat hellpt om dit te laten verdwijnen de huiddokter zij dat van de haar een ander soort eczeem is dat weg gaat maar ergens anders voor levenslang gaat blijven.. zie foto zou dit helpen met die zeezout?

Melisa Bilicii

4

Alle tips voor een droge huid zijn gericht op het bestrijden van de symptonen en niet op het opheffen van de oorzaak. Tegenwoordig eten wij vaak onvoldoende goede vetten, probeer eens iedere dag en theelepeltje olijfolie door je eten te doen, ik ken gevallen die daar baat bij hadden.

0

Ik heb eczeem op mijn handen en het komt elk jaar weer terug.Ik heb er maar een beetje last van : ik moet vaak jeuken.

0

Gebruik je bodylotion of (make-up) producten met veel parfum? Dit zorgt bij mij voor dat mijn eczeem heel snel terug komt. Ookal ziet het er niet mooi uit, smeer op die plekken ook geen vloeibare make-up dan maak je het alleen maar erger. Wat betreft handen, kijk even wat er in je zeep zit en probeer misschien een ander merk (neutral). En wat je ook doet was niet je handen met afwasmiddel!! Vroeger, tot mijn 16e was had ik veel last van eczeem, daarna is het bijna helemaal verdwenen (alleen komt het soms in de zomer nog terug).

0

Bij mij jarenlang eczeem. Blijkt allergie te zijn voor verschillende dingen. Met allergie pil is de eczeem weg en andere vage klachten die ik had omdat ik voor vanalles allergisch was.. laat je testen!

0

Login om een reactie te geven: