Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

menstruatie

Forum  ›  

menstruatie

hey ik ben Bella en ik ben nou volgens mij voor de 3de keer ongesteld maar voel me vreselijk ik heb verhoging, voel me misselijk en ben moe weet u daar misschien iets tegen te doen en of dat morgen nog zo is want dan gaan we met onze klas schaatsen en als ik sta dan moet ik om het half uur mijn maand verband verwisselen maar als ik lig is het goed maar de hele tijd blijven liggen gaat niet!

Anoniem

3

Er is niet zoveel tegen te doen want ik heb precies het zelfde als je misselijk wordt ga zitten met je hoofd tussen je benen en voor de buik pijn zijn er wel pillen

Ik ben ongesteld en dit is de 4e keer ik had een tampon gebruikt voor het zwemmen maar nu ik het er uit haalden was de tampon bruin en normaal is het rood wat is er aan de hand

Ik zou een tampoon gebruiken dan hoef je niet de hele tijd je maandverband te vervangen en voor je misselijkheid zou ik een kruik gebruiken of pillen

Inloggen of reactie achterlaten als gast

Reactie geplaatst