De beste tips

Schimmel onder oksels

#1. Ervaring + tip voor schimmel onder de oksels

ik heb al lange tijd van schimmel onder de oksels. heb van de dokter al zalf gehad. het ging over. maar na een weekje komt het weer terug....heb al van alles aan zalfjes geprobeerd.....maar het gaat niet weg. het jeukt enormmmm . op het moment niet. omdat ik weer een zalfje gebruik. Ik douche elke dag...elke dag andere kleding, elke dag andere handdoek en washand. deo gebruik ik niet. zelfs mijn bedlakens en dekbed zelf was ik om de paar dagen. ik raak er maar niet vanaf. Tip die ik gelezen heb en goed werkte: Het hangt af van hoe de schimmel zich uit. Krijg je er een droge huid was, waarbij je plekken krijgt die op eczeem lijken, probeer eens onder de zonnebank te gaan (tenzij je een hele lichte huid hebt). Uit het zich in witte vlekken omdat het pigment op die plekken uit de huid is: selsun.
Schimmel onder oksels

#2. Erythrasma?

Misschien heb je last van erythrasma? Zou ik altijd even laten checken. In de tussentijd kan je het beste schimmel in de oksel proberen schoon te houden (goed drogen na het douchen). Doe wat talkpoeder in de huidplooien en draag luchtige kleding