De beste tips

Vastzittende hoest

#1. Hoest vastzittend slijm eruit

Je moet niet zorgen dat je niet hoeft te hoesten. Je moet je hoest expres ophoesten en proberen het slijm er echt uit te gooien en anders water drinken met 2 of 3 schepjes suiker.
Vastzittende hoest

#2. Zout water voor vastzittende hoest

Als ik verkouden ben, heb ik wel eens last van vastzittende hoest. Het kan helpen om hier tegen te gorgelen met zout water. Dit komt omdat het slijm de neiging heeft om los te komen als er gespoeld wordt met zout water. Vaak zorgt dit er direct al voor dat het slijm los komt.
Vastzittende hoest

#3. Vastzittend Slijm

Het is wellicht niet hetzelfde als vastzittende hoest, maar het lijkt er wel op: Vastzittend slijm. Dit los je als volgt op. Door te Gorgelen! Doe 1 theelepeltje zout in een beker en de beker half vullen met lauwwater, als je last hebt van slijm even gorgelen en je merkt naar een paar keer dat het minder word. Succes!!
Bekijk 2 andere tips

De nieuwste tips

Vastzittende hoest

Hoest

Als je verkouden bent vangen jou voeten alles op.

Dus verwen jou voeten met voetbadjes etcetera...

Je kan OOK ajuintjes op jou voeten doen 

Ik hoop dat het helpt

Vastzittende hoest

Verkoudheid en hoesten

Ga iedere dag voor n rode warmtelamp zitten.

voor bijholteontsteking in je gezicht of de lamp op je longen zetten bij vastzittende hoest.

De warmte zorgt dat het (de slijm) loskomt.

Vastzittende hoest

Hoest werkt de ziektekiemen eruit

Hou het hoesten niet tegen. Dit is een gezonde reactie van je afweersysteem om de ziekteverwekker eruit te werken. Bij de drogist kun je broomhexide kopen, dit maakt het slijm dunner dus beter op te hoesten. Dan ben je er dus ook eerder vanaf, want de ziektekiemen zijn er eerder uit. 

Nog 2 andere tips

Vastzittende hoest

Slijm in de keel

Als ik verkouden ben, heb ik wel eens last van vastzittende hoest. Het kan helpen om hier tegen te gorgelen met zout water. Dit komt omdat het slijm de neiging heeft om los te komen als er gespoeld wordt met zout water. Vaak zorgt dit er direct al voor dat het slijm los komt.

Heb jij ook een goede tip?

Stuur ons je tip en help zo andere verder.

Nieuwe tip toevoegen Nieuwe tip toevoegen
Vastzittende hoest

Hoestdrank tegen vastzittende hoest

Als je last hebt van vastzittende hoest, kan het verstandig zijn om hier wat aan te doen. Dit komt omdat je constant de neiging hebt om te hoesten. Echter zal het hoesten niet helpen. Hierom is het ook belangrijk om niet te hoesten. Vaak helpt het om hoestdrank in te nemen. Dit komt omdat hoestdrank er voor zorgt dat de vastzittende hoest weer los komt.