Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

pannenkoeken

Hoi ik heb één vraag ik wil graag pannenkoeken bakken maar ik geen eiren en winkels zijn allemaal al dicht wat ken ik nu gebruiken om pannenkoeken te bakken .?

meida

1

Op zichzelf heb je geen eieren nodig om pannenkoeken te bakken. Natuurlijk geven eieren best een flink stuk smaak aan de pannenkoeken maar voor de pannenkoek in z'n geheel kun je ze ook maken zonder ei. Als smaakvervanger zou je een paar zakjes vanillesuiker of een kaneelstokje in het beslag kunnen doen. Je kunt er plakjes ontbijtspek in doen, snippers bosui, bieslook, preiringetjes, gerarspte kaas. En geloof me , je hebt echt geen eieren nodig om een heerlijke pannenkoek te kunnen bakken. En als je geen gewoon ( goedkoop ) zelfrijzend bakmeel gebruikt maar een pannenkoekenmix, lees dasn de ingredienten eens door, want dikwijls zit er al eipoeder in de mix. En als je toevallig droge of verse gist in huis hebt, pak daar dan eens panenkoeken van. Ook zonder ei een klasse appart.

0

Login om een reactie te geven: