Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

Anti depressiva zonder bijverschijnselen:: Koop een mooi schrift en schrijf s avonds op wat feitelijk een voldoende krijgt. Het is een truc die bij mij goed werkte en ook nog zonder bijverschijnselen!

3 5 1 7

ga wanneer je een depri bui voelt aankomen, een heel eind wandelen, zo ver tot je het kwijt bent. Daarna een bakje koffie en meestal voel je je al een stuk beter.

1

Was dat maar zo simpel

0

In bananen zitten natuurlijke antirepressieve bestanddelen. Google, het is een eeuwenoude wijsheid (ik weet het zelf pas n paar maanden hoor ;)). Magnesium is waarschijnlijk het werkzame bestanddeel, veel mensen hebben daaraan een tekort. Als je het als supplement slikt, neem het dan in combinatie met vitamine D. Dat is nodig voor je lichaam om het op te nemen. Ook werkt bij mij deze gouden combinatie goed als anti-depressiva: een eetlepel kurkuma in combinatie met een eetlepel kokosolie en +/-10 hele zwarte peperkorrels. Je kunt het verwerken in een rijsttafel of ander recept als je het te vies vindt. Of er een hap honing bij nemen, en natuurlijk een glas water. Google het maar eens. Het is een wetenschappelijk bewezen natuurlijk medicijn. Nog zo'n wondermiddel is hennep/hash olie, om in te nemen, niet te verwarren met het roken. Ook dit raad ik je aan te googelen(, zorg sowieso dat je onderzoekt wat je inneemt. )het heeft een lange lijst gezondheidsvoordelen. And last but not least: SLAAP! Doe alles wat in je mogelijkheden ligt om een gezonde slaap te krijgen. En voor de rest is inderdaad genoeg buitenlucht, beweging, zonlicht, lief zijn voor jezelf en mensen die je naar beneden halen een rotschop uit je leven geven een goeie tip. En een biertje op z'n tijd. Etc.

2

Antidepresiva bijwerkingen kan je verminderen door veel water te drinken.

0

safraan in capsulles en weet het uit ervaring

0

Mensen die regelmatig depressief zijn, zijn vaak de mensen die heel gevoelig zijn voor andermans emoties. Hoogsensitief noemt men dat. Besef dat dit meestal niet jou emoties zijn, maar doordat je gewoon weg een gevoelig mens bent, ben je daar makkelijk vatbaar voor. Ga bij je zelf na of die emoties van jou zijn, ga bij je zelf na of je ook daadwerkelijk iets hebt waar je je rot over voelt. Ga na met wie je contact heb gehad. Omdat mensen dit vaak niet weten, gaan ze vaak steeds dieper en dieper en dieper in de emotie op, en blijven ze in een neerwaardse spiraal zitten. Gewoon 1 dikke vette tip, blijf van de medicatie af aangezien dit alles onderdrukt. En ga wat meer verdiepen in je zelf

0

Vaak nadat je je zelf hebt afgevraagd of dit jou emoties zijn, voel je meestal de emotie wegzakken gewoon omdat het niet jou emoties zijn en je je zelf er bewust van word dat je er gevoelig voor bent, zo word je je zelf bewust dat meestal de emoties gewoon van een ander afkomen. Word je iniedergeval bewust van de emotie, en dat je er gevoelig voor bent. Jaren lang zelf depressief geweest, antidepressiva geslikt wat ook werkte op dat moment aangezien ik een zombie was. Op zelf onderzoek uit gegaan, en erachter gekomen dat ik hoogsensitief ben. Dus ook daadwerkelijk de emoties van andere over neem. Spijt, schuldgevoel, woede, irritatie noem het maar op is waar ik dagelijks last van had. Nu ik dit weet, ik een bui aan voel komen ga ik eerst na of dit mijn emoties zijn. Een voorbeeld: Ik zit bijvoorbeeld bij een vriendin, zijn in een discussie en opeens voel ik irritatie opkomen. Ik kan in de emotie opgaan en geïrriteerd gaan reageren. Maar ik kan ook mezelf afvragen is dit mijn emotie of haar emotie, vaak vraag ik dit op de man af zo van, waarom ben je nu geïrriteerd? Vaak zeggen ze van nee, maar naar erop in te gaan geven ze vaak toe dat ze geïrriteerd zijn. De emotie is dan ook meteen weg bij mezelf omdat ik de emotie bij haar houdt. Of je bent met een kennis, eenmaal thuis voel je je zelf schuldig, en je weet Niet waar dit vandaan komt. Je gaat contact zoeken met alles en iedereen omdat je bang bent dag men boos op jou is of weet ik veel wat dan ook. Als je nagaat met wie je was en je je ook afvraagt of Dit wederom jou emotie is. Zul je er vaak achter komen dat dit dus NIET jou emotie is maar van die persoon ookal laat die persoon niets merken dit is dus zijn masker. Dit vergt zelf kennis, en oefening maar het is het zeker waard!

0

Login om een reactie te geven: