Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

Forum  ›  

Zwartgeblakerde pan schoonmaken

Lieve mensen ik werk mijn shoarmazaak waar ze professionele wokpannen hebben waarvan ik geloof dat het van 8 mm dik aluminium is gemaakt en deze pannen worden veelvuldig gebruikt op een grill waardoor de pannen van binnen en van de buitenkant helemaal zwart zijn geworden Dit is ook het gevolg na 3 maanden intensief gebruiken en niet goed schoonhouden eerst waren de pannen van binnen en eerst waren de pannen van binnen en de buitenkant zilverkleurig Maar nu zijn ze bijna zo goed als zwart Hoe krijgen we dit het beste schoon met een staalborstel is wel wat schoon geworden maar meer dan dat heeft het niet geholpen.

Rait

1

Gezien je de pannen zo ontzettend vaak gebruikt zou je eventueel moeten overwegen om nieuwe pannen aan te schaffen. Voor kleinere problemen op dit vlak helpt een schuursponsje met Jif. Ook bestaan er tegenwoordig speciale pannenreinigers van HG. (HG Pannenreiniger) deze hebben veel positieve reviews op het Internet.

0

Login om een reactie te geven: