Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

vies ruikende T-shirts

Mijn man en mijn jongste zoon hebben zo'n sterke lichaamsgeur dat hun kleding na 10 keer dragen alleen nog maar naar een soort uien ruikt. Ik denk dat het een combinatie is van hun lichaamsgeur en het wasmiddel wat ik gebruik. Ze ruiken beiden niet naar zweet, dat is het niet. Ik heb al van alles geprobeerd aan soorten wasmiddel en ook het HG-middel tegen vieze sportkledingluchtjes helpt niet. Als hun shirts na het wassen aan de waslijn hangen dan word je misselijk van de lucht, ook hun ondergoed ruikt er naar. Het gaat in de was niet over naar de kledingstukken van de andere gezinsleden. Wie heeft advies? Sandra

Sandra Kuhnen

3

Misschien azijn bij de was doen?

0

Een nacht in azijn zetten wil wel helpen..

0

Waar hang je je was te drogen. Als je binnen droog, moet je een goede ventilatie hebben, bv raam altijd op een kier. Ik heb nl dit ook gehad, droogde op zolder en er stond niets open. Nu heb ik het helejaar door een dakraam op kier staat. Geen last mee van.

0

Login om een reactie te geven: