Cookies helpen Oma Weet Raad om uw gebruikerservaring te verbeteren. Bij gebruik van de website gaat u akkoord met ons privacy statement. Accepteren

blaasontsteking

wat kun je het beste drinken tegen blaasontsteking

Anoniem

5

Granberriesap is heel goed. Helpt snel

1

Als je vaak last hebt van blaasontstekingen dan is een volgende ontsteking te voorkomen door elke dag een eetlepel lijnzaadolie te nemen. Door de yoghurt of vla is dat prima te doen. Wel pas hiermee gaan beginnen als de blaasontsteking genezen is.

0

Cranberrysap werkt erg goed. Tevens vitamine C

1

Mijn allerbeste truc is baking soda: een goeie theelepel oplossen in een kop warm water en opdrinken. Dit ter preventie. Als je er al een hebt: drie eetlepels oplossen in een liter warm water en dit binnen een uur opdrinken. Het heeft mij inmiddels al erg vaak gered.

1

Als je veel last hebt van een blaasontsteking probeer dan genoeg water/ thee te drinken het liefst 1,5 tot 2 liter per dag. Was je vagina niet met zeep of andere reinigende middel maar gewoon met water. Wat voor mij goed werkt is iedere avond een cranberry pilletje te slikken. Kies hierbij de gene die voor jou het makkelijkst te slikken is of drink cranberry sap.

0

Login om een reactie te geven: